„Марс“ придобива конкурента „Келанова“ за 36 милиарда долара

Хранителният гигант „Марс“, известен с марки като „Twix“, „Bounty“ и „Snickers“, сключи сделка за покупката на конкурента си „Келанова“ за 36 милиарда долара.

С придобиването „Марс“ ще добави към портфолиото си популярни марки като „Cheez-It“ и „Pop-Tart“.

„Келанова“, която бе създадена след разделянето на „Келог“, притежава и други известни марки като „Pringles“ и „Rice Crispies Treats“.

Сделката, най-голямата в сектора на пакетираните храни, ще бъде завършена през първата половина на 2025 г., докато индустрията изпитва предизвикателства заради търсенето на по-евтини стоки.

Добави коментар

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Бъдете в крак с най-важните новини

С натискането на бутона за абониране потвърждавате, че сте прочели и сте съгласни с нашата Декларация за поверителност и Условия за ползване