Audi сменя емблематичното си лого

Новата серия електрически автомобили на Audi, предназначена за китайския пазар, няма да носи емблематичното лого с четири пръстена. Това решение, според Ройтерс, се дължи на „преосмисляне на имиджа на марката“ и съвместната разработка с китайския партньор SAIC, което включва използване на местни доставчици и технологии.

Концептуалната кола от новата серия, с кодово име Purple, ще бъде представена през ноември, когато ще бъде разкрита и историята на модела. До 2030 г. са планирани девет модела от серията. Audi отказа коментар, но SAIC потвърди, че автомобилите ще запазят автентичното ДНК на Audi.

Добави коментар

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Бъдете в крак с най-важните новини

С натискането на бутона за абониране потвърждавате, че сте прочели и сте съгласни с нашата Декларация за поверителност и Условия за ползване