Вълна от възмущение срещу Диона и Котенцето – започна отмяна на участията им

Скандал с участие на български изпълнители в реклама на „енергиен прах“, който се смърка през носа, продължава да набира скорост. След като Диона предизвика бурни реакции с участието си в реклама на такъв продукт, още една популярна рап изпълнителка – Виктория Тодорова, известна с прякора Котенцето, се появи в реклама на подобен продукт. Нейната реклама за кратко се появи в личния ѝ профил в социалните мрежи.

Продуктът, промотиран от Виктория, макар и различен от този на Диона, предизвика подобни негативни реакции сред обществото и медиите. Тодорова го представя като „първия сниф в света“ и добавя, че вече може да бъде намерен и в България. Въпреки че самата реклама бе премахната, вълната от негативни реакции не закъсня, а институциите вече предприеха действия по проверка на въпросните продукти.

Контролните органи, сред които прокуратурата и регионалните здравни инспекции, се заеха с проблема, като основните опасения са свързани със здравните рискове и потенциалната възможност продуктът да предизвика зависимост. Специалисти предупреждават, че такъв тип продукти могат да приучат към навика за смъркане, който е пряко свързан с употребата на наркотици.

В резултат на този обществен натиск, редица спонсори на двете изпълнителки започнаха да отменят своите договори с тях, дистанцирайки се от създалия се скандал. Това допълнително усложнява положението и за двете звезди, които вече изпитват последиците от този казус върху професионалната си кариера.

Междувременно, проведените проверки в над 150 търговски обекта в цялата страна показват, че продуктът се разпространява в няколко области, сред които София, Бургас, Варна, Благоевград, Стара Загора, Пловдив, Монтана, Хасково и Сливен. В девет от проверените обекти бяха открити спорните прахчета, които в момента подлежат на допълнителна инспекция и анализ.

Това развитие на ситуацията поставя въпроси относно рекламата на потенциално опасни продукти в социалните мрежи и отговорността на популярни личности към своята аудитория, особено когато става въпрос за продукти със спорен произход и ефекти.

Добави коментар

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Бъдете в крак с най-важните новини

С натискането на бутона за абониране потвърждавате, че сте прочели и сте съгласни с нашата Декларация за поверителност и Условия за ползване