„Водафон“ планира да инвестира близо 140 млн. евро в технологии с изкуствен интелект за обслужване на клиенти

Британската телекомуникационна корпорация „Водафон“ планира да инвестира около 140 милиона евро тази година в технологии, базирани на изкуствен интелект (ИИ), с цел подобряване на обслужването на клиентите. Компанията ще използва ИИ технологии, разработени от „Майкрософт“ и „Оупън Ей Ай“, за да усъвършенства своя чатбот „ТОБи“.

Новият чатбот, наречен „СуперТОБи“, вече е въведен в Италия и Португалия, а по-късно този месец ще бъде представен в Германия и Турция, като до края на годината ще се разпространи и в други страни.

През март подразделението на „Водафон“ в Германия обяви, че ще съкрати или премести около 2000 работни места, което засяга 13% от общо 15 000 служители в страната. Тези промени са част от план за спестяване на 400 милиона евро през следващите две години.

„Водафон“ ще разшири използването на ИИ технологии, за да постигне тези цели, посочва ДПА.

Добави коментар

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Бъдете в крак с най-важните новини

С натискането на бутона за абониране потвърждавате, че сте прочели и сте съгласни с нашата Декларация за поверителност и Условия за ползване