За технически проблем, свързан с дублирани трансакции, съобщават от банка ДСК

Банка ДСК информира своите клиенти за възможен технически проблем, който води до дублирано теглене на суми, ако клиентите им са използвали ПОС терминали и банкомати на Пощенска банка. В някои случаи, клиентите могат да получат известие за двойно теглене на суми от сметките си. Например, при теглене на 200 лева от банкомат на Пощенска банка, в касовата бележка може да е изписано, че са дръпнати 400 лева.

От ДСК увериха, че работят активно по отстраняването на проблема и посочиха, че средствата на клиентите ще бъдат възстановени. “Бях на преглед в частна болница и ми назначиха специфични изследвания. Вместо 215 лева, получих известие в онлайн банкирането, че са ми дръпнати 430 лева. Притесних се и звъннах в банката, но от там ме увериха, че парите ще бъдат възстановени възможно най-бързо,” сподели клиентката Мариела Новакова пред “Труд news”.

От банката публикуваха следното съобщение: “Уважаеми клиенти, бихме искали да Ви информираме, че поради проблем с обработката на операции, направени на ПОС терминали и банкомати на Пощенска банка с карти, издадени от Банка ДСК, е възможно същите да са отчетени двойно. Екипите на Пощенска банка работят приоритетно за отстраняване на проблема, след което Вашите средства ще бъдат възстановени коректно и в най-кратък срок. Ще ви информираме своевременно при промени тук. С уважение, екипът на Банка ДСК.”

Добави коментар

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Бъдете в крак с най-важните новини

С натискането на бутона за абониране потвърждавате, че сте прочели и сте съгласни с нашата Декларация за поверителност и Условия за ползване