Русия ограничи достъпа до 81 европейски медии

Руското външно министерство обяви, че забранява достъпа в Русия на десетки медии от Европейския съюз, включително и две български – портала „Медиапул“ и вестник „24 часа“.

Русия обвинява тези медии, че систематично разпространяват неточна информация за нейната специална военна операция в Украйна.

Този ход на Москва е в отговор на решението на ЕС да спре разпространението на четири пропагандни мрежи, свързани с Кремъл, на своя територия: „Гласът на Европа“, информационната агенция РИА и вестниците „Известия“ и „Российская газета“.

Добави коментар

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Бъдете в крак с най-важните новини

С натискането на бутона за абониране потвърждавате, че сте прочели и сте съгласни с нашата Декларация за поверителност и Условия за ползване